افزایش عوارض در راه دشت چقدر بود؟ | اقتصاد



بر اساس اعلام آژانس ملی زیرساخت (ANI) ، حداکثر در عوارض جاده به دشت افزایش عوارضی برای جاده دشت پیدا می شود که می تواند 3٪ بیشتر از CPI باشد ، خاطرنشان می کند که با گذشت این ، تعرفه ها در این کشور منجمد خواهد شد راهرو راه

“دولت ملی ، به ریاست آژانس ملی زیرساخت (ANI) ، پیشنهاد توقف افزایش عوارض دشت را ارائه داد که در ابتدا برای 16 ژانویه 2021 برنامه ریزی شده بود ، تا زمانی که با صاحب امتیاز توافق شود که فقط 3٪ آن را افزایش دهد ، به علاوه CPI ، با توجه به شرایط اقتصادی دشواری که در حال حاضر از طریق بخش Meta می گذرد ، “.

به همین ترتیب ، وی خاطرنشان كرد كه پیشنهاد افزایش از طرف گروه های كاری با فرماندار متا خوان گیلرمو زولواگا ارائه شده است. شهردار ویلاویچنسیو ، فیلیپه هارمن ؛ سناتورهای ماریتزا رودریگز ، جاناتان تامایو مانگویتو و نمایندگان جنیفر آریاس ، خامس رودریگز و الخاندرو وگا ، نمایندگان اتحادیه های کارگری ، ناظران و اتاق بازرگانی ویلاویچنسیو.

در طول میزهای کاری ، که صاحب امتیاز نیز در آن شرکت می کند ، شماره ها بررسی شد و مدل مالی اجرا شد و بنابراین می توان تأثیر افزایش عوارض را کاهش داد ، از 7.8٪ به تنها 3٪.

“دولت ملی به بخش متا متعهد است. ما می دانیم که در ماه های اخیر اقتصاد منطقه تحت تأثیر قرار گرفته است ، به همین دلیل تصمیم گرفتیم پیشنهادی مناسب برای افزایش عوارض بزرگراه Bogotá-Villavicencio فقط 3٪ CPI بیشتر ارائه دهیم. ما بلافاصله بررسی را با صاحب امتیاز آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم توافقنامه را تا آوریل تکمیل و تصویب کنیم. “

تاکید بر این نکته مهم است که کار در پروژه Chirajara-Fundadores 80.05٪ پیشرفت داشته است. در این راهرو است که برای دومین بار ، ساخت 22.72 کیلومتر ، شش تونل ، 20 پل جاده ای و هفت پل عابر پیاده برنامه ریزی شده است. این پروژه در کل 85.6 کیلومتر طول و 2.99 میلیارد سرمایه گذاری دارد (CAPEX دسامبر 2019).

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *