اپراتورهای اتوبوسرانی همچنین می خواهند مشوق هایی برای افزایش عوارض نباشند اقتصاد



اگرچه برخی از بخشها پس از همه گیری مجدداً فعال شده اند ، اما بخشهای دیگر هنوز تحت تأثیر قرار گرفته اند. این مورد مربوط به شرکت های حمل و نقل مسافر است ، که برخلاف سال های دیگر که در پایان فصل “آگوست” خود را ساختند ، دسامبر امسال فقط 35٪ مسافرانی را که به طور سنتی از این سرویس استفاده می کنند به دلیل بحران ، محدودیت و ترس بسیج می کند. از عفونت

(بخوانید: بحران حمل و نقل بین شهری ممکن است 2 سال طول بکشد)

در نتیجه ، بازرگانان و نمایندگان شرکتهای حمل و نقل بین شهری با ارسال نامه ای به رئیس جمهور ایوان دوک خواستار اقدامات فوری برای کاهش بحران پیش روی این بخش شدند.

(بخوانید: حمل و نقل بین شهری هنوز پس از همه گیری شروع نشده است)
در نامه 29 دسامبر 2020 ، 15 درخواست ارائه شده است ، از جمله “بررسی ظرفیت مجاز” به منظور شرکت ها می توانند جنبه های انعطاف پذیر مربوط به دارایی های خود را سازمان دهند و “انتقال رایگان تجهیزات برای اجازه جایگزینی اینها “.

(بخوانید: دزدی دریایی “به زور” حمل و نقل بین شهری را بازگشایی می کند)

این بخش همچنین خواستار مسدود شدن عوارض در سال 2021 شد و به شركت هایی كه مسافران زمینی را از طریق جاده منتقل می كنند اجازه می دهد تا از طریق مقررات سازگار با واقعیت روابط اقتصادی این بخش ، از مزایای پائف برخوردار شوند. .

به گفته یکی از امضا کنندگان ، خوزه یسید رودریگز ، رئیس انجمن توسعه یکپارچه حمل و نقل زمینی بین شهری (آدیت) ، همه شرکت ها به این تخفیف دسترسی ندارند.

رودریگز گفت: “برخی از Paef بهره مند شده اند ، دیگران در استخدام رانندگان با مشكل مواجه شده اند ، مهم این است كه فضای گفتگو و هیچ محدودیتی در شركت ها وجود ندارد و از این طریق ما ثبات در اشتغال را نیز تضمین می كنیم.”

درخواست دیگر مربوط به راه اندازی “فوری” یک خط اعتباری اعلام شده توسط دولت برای این بخش است که هنوز راه اندازی نشده است.

رئیس آدیت توضیح داد: “ما انتظار داریم اما هنوز ادغام نشده ایم و همچنین می خواهیم شرایط اولیه وام ها تمدید شود.” این مربوط به تمدید مهلت پرداخت وامها تحت روال تعیین شده توسط بانكولدكس است.

از نظر مالی ، آنها برای معافیت 50٪ برای پرداخت هزینه نظارت ویژه برای سال 2020 و 30٪ برای 2021 درخواست کردند. و بازگشت 15٪ باقیمانده وجوه تعویض به مالکان.

سایر درخواستها

در نكته دیگر این نامه آمده است كه با توجه به شرایط ، فراوانی مسیرها با تقاضای مسافر تعیین می شود و در صورت كاهش بیش از 50٪ تقاضا ، این امر منجر به آغاز تحقیقات در مورد رها كردن مسیرها نمی شود.

بر این اساس ، شرکتهای مخابراتی خواستار “بازنگری در نقش ناظر حمل و نقل شدند ، زیرا نیازهای اطلاعاتی بیش از حد مربوط به بخش رسمی ثابت است” و سازگاری رویه های مربوط به اصلاح مسیر ، برنامه ریزی مجدد برنامه و سایر تغییرات خدمات.

از نظر مشوق ها ، آنها خواستار یک برنامه خاص برای این بخش بودند ، همانطور که با قانون گردشگری انجام شد. هرناندو تاتیس ، مدیر اجرایی اتاق مسافران اندی ، گفت: “بخش حمل و نقل موتوری است كه گردشگری را تسهیل می كند اما هیچ فایده ای ندارد.”

تاتیس بر تغییر در اشتغال از طریق قطعنامه 2475 از 23 دسامبر 2020 ، که ظرفیت خودرو را به 70٪ افزایش داد ، برجسته کرد. وی گفت: “این تسکینی بود که دریافت کردیم ، اما تا 24 دسامبر تأیید نشد.”

به گفته مدیر اجرایی اتاق بخشهای اندی ، این بخش هنوز زمینه نامه را از دولت دریافت نکرده است. “ما امیدواریم که هفته آینده پاسخی دریافت کنیم زیرا با این شرایط مجبور به حضور در فصل بودیم.”

لورا لوسیا بسرا الهالده

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *