این مجموعه با هزینه Armero 4G Cambao-Manizales شروع شد اقتصاد



پس از گفتگوها در 19 ژانویه بین آژانس زیرساخت ملی (ANI) ، Concesionaria Alternativas Viales SAS ، اتحادیه های حمل و نقل و شهرداران شمال تولیما ، مجموعه عوارض Armero ، واقع در پروژه 4G Cambao-Manizales ، در بخش Armero – عبور از لیبانو.

(بخوانید: عوارضی که توسط Invías اداره می شود به این ترتیب باقی مانده است)

میز مذاکره در پاسخ به اعتراضات در اواسط ژانویه بود ، زمانی که شرکت های حمل و نقل با نصب یک تاکسی تاکسی در شهرداری تولیما مخالفت کردند. بعد از توافق نرخ متفاوتی برای جامعه حاصل شد.

بنابراین ، نرخ عوارض جدید در سال 2021 برای وسایل نقلیه دسته اول 11300 دلار تعیین شده است ، با احتساب ارزش کمک 200 میلیارد دلار به صندوق ایمنی راه (FSV). 12100 دلار برای دسته II ، 12 500 دلار برای دسته III ، 13000 دلار برای گروه IV ، 27900 دلار برای گروه V ، 38200 دلار برای گروه VI و 52،900 دلار برای گروه VII.

(بخوانید: IPC و پیشرفت ساخت و ساز افزایش عوارض را تعیین می کند)

“ما برای تعیین عوارض موقت در آرمرو تعهدی قراردادی داشتیم ، تظاهراتی داشتیم كه به او اجازه نمی داد عوارض را شروع كند. یک میز کار برای دستیابی به توافقات تنظیم شده است و ما تصمیم گرفتیم که جمع آوری از اول فوریه آغاز شود. “” رئیس جمهور امتیاز دهنده فرانسیسکو رومرو توضیح داد.

رومرو تأکید کرد که پرداخت امتیاز دهنده تنها پس از اتمام پروژه انجام می شود و در این مدت مجموعه برای تغذیه حساب فرعی ANI برای عوارض پرداخت می شود و این عوارض منابع را برای بهره برداری و نگهداری از راهرو جاده تسهیل می کند ، همانطور که یک ابتکار عمل خصوصی است.

این پروژه 4G حدود دو سال برای اقدامات زیست محیطی توقیف شد و در تاریخ 28 آگوست 2020 دوباره فعال شد. طول این پروژه 256 کیلومتر است و باعث کاهش زمان بین تولیما و کالداس با مرکز کشور خواهد شد.

به لطف این گفتگوها ، شروع کار در واحد عملکردی پروژه (FU) 4 نیز هفت ماه پیش بود که شامل بازسازی و آسفالت 24.7 کیلومتری گردنه های موریو و آلتو دو ونتانا است. در ابتدا ، برنامه کاری اجرای پروژه را در UF 1 (Ibagué-Armero) و UF 2 (Cambao-Honda) پیش بینی می کرد.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *