صنعت مد در حال بستن پیوندها با کارتون است اقتصاد



فراتر از پدیده مانگا ، صنعت مد ارتباطات را با کارتون تقویت می کند و Totoro ، Pikachu ، Doraemon یا The Powerpuff Girls را به قهرمانان مجموعه های خود تبدیل می کند ، قطعات پر از جادو و توهم را ایجاد می کند که سعی می کند کودکی را که در آن حمل می شود بیرون بیاورد ، علاوه بر ارتقا sales فروش.

همدردی ، حساسیت یا شخصیت وی باعث تحریک و برنده شدن طراحان و مارک ها می شود تا جایی که وی را به مرکز مجموعه خود تبدیل کند. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها با شخصیت های دوست داشتنی مانند Doraemon همکاری می کنند که خلاقیت های گوچی را می سازند.

طراح شرکت ایتالیایی Alessandro Michele گربه فضایی شناخته شده را از قرن XXII و در سال 1969 توسط Fujiko Fujio ، نام مستعار Hiroshi Fujimote و Motoo Abiko ، روی کیف ها ، کفش ها و لباس های مختلف مانند کت یا ژاکت بازسازی کرده است.

لووه با هدف تولید مثل احساسات گرم ، مجموعه ای از کپسول را بر اساس شمایل نگاری فیلم ژاپنی “Tonari no Totoro” به کارگردانی هایائو میازاکی در سال 1988 ویرایش کرد.

طراح Jonathan Anderson در هنگام ارائه این مجموعه ، با تأکید بر اهمیت “ادغام با طبیعت و یافتن کودک در همه ما” گفت: “در حال حاضر ، تمایل طبیعی به احساسات گرم وجود دارد.”

در این مجموعه می توانید هم توترو و هم شخصیت های دیگر فیلم را ببینید که با دست روی کت چرمی ، کیف و همچنین چاپ و گلدوزی روی لباس های مختلف و کیف های نمادین مانند مدل Puzzle یا Balloon نقاشی شده است.

کمپانی کیف دستی Longchamp توجه خود را به Pikachu معطوف کرده است ، یکی از ساخته های Pokemon که توسط Satoshi Tajiri در سال 1996 ایجاد شد تا برخی از طرح های افسانه ای خود مانند Le Pliage را به روز کند و همچنین یک کوله پشتی پلاستیکی ایجاد کند.

این شخصیت جذاب ، که به لطف یک بازی ویدیویی در سراسر جهان ظاهر می شود ، پس از موفقیت لباس های ساخته شده با نقاشی های SpongeBob یا My Little Pony ، در بهار سال 2019 به چاپ اصلی مجموعه جرمی اسکات برای Moschino تبدیل شد.

و این است که این پدیده مد و کارتون چیز جدیدی نیست. مدت هاست که بسیاری از طراحان و شرکت های بزرگ از کارتون برای تعجب و جلب مخاطبان خود استفاده می کنند. این مورد در مورد کریستین کاوان طراح آمریکایی است که با استفاده از باند پرواز به پتالو ، بوربوجا و کاکتوس ، مجموعه ای را با الهام از دختران Powerpuff – دختران Powerpuff در آمریکای لاتین – این قهرمانان نمادین که در دهه 1990 پیروز شدند ، ایجاد کرد.

شخصیت های زن که در آثار خوانو اولیوا ، خورخه وازکز یا ماریا اسکوت اسپانیایی نیز حضور داشته اند ، که با شجاعت و قدرت دختران Powerpuff ظرافت را ادغام کرده و مجموعه هایی پویا و عاشقانه ایجاد می کنند که از توانمندی زنان محافظت می کند. شرکت ها روشن هستند که بازگشت به دوران کودکی بسیار دلپذیر است.

“چه کسی اسنوپی ، میکی موس یا دونالد را شناسایی نکرده است؟” از آنا لاکینگ ، طراح می پرسد که در مجموعه خود کلاه های “Antihero” با چاپ معروف اردک ، لباس های تک جنسیت ، برای همه سنین ایجاد کرده است ، “به خصوص” برای بزرگسالانی که هیچ من نمی خواهم بزرگ شوم ، “او می خندد.

اگر Levi’s از Peanuts الهام گرفته باشد ، كمیك كتاب 1950 مشهور توسط چارلز شولتز كه داستان ایجاد اسنوپی در مورد ایجاد یك مجموعه را روایت می كند ، Desigual به معروف ترین موش جهان ، میكی ماوس متكی است.

این شخصیت های خنده دار متخصصان واقعی در باریک است ، جایی که سفید برفی نیز در آن حضور پیدا کرد – ساخته شده توسط برادران گریم و انیمیشن دیزنی در سال 1937 با سفید برفی و هفت کوتوله – در دست والنتینو ، که زیبایی زیبایی پاپ ، سبک روی. لیختن اشتاین.

اما نه تنها دنیای رنگها و توهم کاریکاتورها مجلل و مجلل اغوا می شوند ، مارک های ارزان قیمت نیز همین کار را می کنند و همدلی و جادوی پری دریایی کوچک را با قصد و تمایل به یادآوری اوقات زیبا ، مجذوب خود می کنند.

EFE

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *