فورد موتور برای اولین بار Ranger Raptor جدید را در کشور معرفی می کند که متعهد به تحول در بخش وانت است. این کامیون وارث قابلیت های زندگی رنجر و DNA F-150 رپتور است و از موتور جدید دیزلی Panther 2.0L Bi-Turbo برخوردار است که دارای کالیبراسیون آفرود خاصی است و 210 اسب بخار قدرت دارد. در 3750 دور در دقیقه. به این قدرت 500 نیوتن متر گشتاور موجود در 1750 دور در دقیقه و یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک که برای ایجاد گشتاور بیشتر طراحی شده اضافه می شود.
در همان زمان ، سیستم مدیریت زمین “سیستم مدیریت زمین” با شش حالت رانندگی برجسته است.
اکنون ، به منظور رانندگی در سطح وسیعی از ناهموار کلمبیا ، به لطف توپوگرافی گسترده و گسترده ، سیستم تعلیق نقش حیاتی دارد. برای مقاومت در برابر این ضربه تکراری ، فورد جدید به بازوهای کنترل آلومینیومی و کمک فنرهای 2.5 اینچی Fox Racing مجهز شده است.
این سیستم تعلیق دارای موقعیت کمک فنر قابل تنظیم است ، که جلوه ای روان در وسط ضربه تعلیق و یک تعلیق سخت در انتها برای جلوگیری از پایین فراهم می کند. لازم به ذکر است که 32 درصد بیشتر از سیستم تعلیق استاندارد رنجر معمولی سفر دارد و بدون انتقال نیروی بیش از حد به شاسی ضربه را جذب می کند.
رنجر رپتور مورد توجه قرار نمی گیرد ، از سپر جلویی استیل همراه با محافظ های میل لنگ از همان ماده ، 4 قلاب یدک کش و کوره با طرح منحصر به فرد رپتور برخوردار است. به این سیستم یک سیستم روشنایی LED برای چراغهای جلو و محققان و چراغهای روشنایی روز اضافه می شود.
از نظر ایمنی ، فورد جدید مجهز به 6 کیسه هوا و سیستم ایمنی فعال و غیرفعال برای محافظت از سرنشینان خود است. کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش و کنترل ضد غلتک تأکید شده است. به همین ترتیب ، سیستم کمک شروع تپه و کنترل الکترونیکی فرود ، رانندگی در شیب های تند را آسان می کند. فورد رنجر رپتور با برچسب قیمتی معادل 209.9 میلیون دلار به فروش رسید.
No Responses