هفت چالش پیش روی خرده فروشی در سال 2021 اقتصاد



با پایان فصل کریسمس ، خرده فروشان در حال بررسی آنچه که 2021 به ارمغان می آورد ، هستند. انتظار می رود که در بخش قابل توجهی بهبود یابد و انتظارات زیادی وجود دارد ، زیرا با واکسن در بازارهای مختلف ، این فرصت برای بازگشت به حالت عادی فراهم می شود ، همانطور که قبل از COVID-19 تجربه شده است.

(بخوانید: چالش های بخش خرده فروشی در طی همه گیری)

با این حال ، گزارش خرده فروشی گروه مشاوره بوستون (BCG) نشان می دهد که خرده فروشان احتمالاً با بهبودی چالش برانگیز روبرو هستند که حداقل برای 15-20 ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

(بخوانید: بهینه سازی ریاضی ، روندی که نوید رشد در سال 2021 را می دهد)

در حالی که خرده فروشان تاکنون تغییرات چشمگیری برای زنده ماندن در طول بیماری همه گیر ایجاد کرده اند ، آنها فقط به چشم طوفان رسیده اند و کارهای بیشتری در انتظار است. بهبود احتمالی بستگی به عمق رکود اقتصادی در سال 2021 و هر گونه حمایت اضافی دولتها از مصرف کنندگان و مشاغل دارد.

بنابراین ، طبق مطالعه BCG ، خرده فروشان احتمالاً تا سال 2022 با مسیری طولانی تر و چالش برانگیزتر روبرو می شوند. لازم به ذکر است که در این دوره ، رفتارها و روندهای جدید مصرف کننده از بحران ریشه دوانسته است.

با انتشار واکسن ، همه خرده فروشان خوش بین هستند و انتظار بهبود سریع دارند. برای دستیابی به این هدف و در نظر گرفتن سناریوی بهبودی برای سه ماهه سوم سال 2021 ، لازم است چندین واکسن بسیار موثر در سه ماهه آخر سال 2020 تجویز شود و بخش بزرگی از جمعیت بزرگسال تا سه ماهه سوم واکسینه شوند. از سال 2021

این بدان معنی است که روند مصرف کننده در یک دوره کوتاه تر به مدل های قبل از COVID-19 تغییر می کند و تعداد کمتری از مشاغل در حال تعطیل هستند زیرا مصرف کنندگان به آرامی هزینه های خود را به سطح قبل از COVID-19 افزایش می دهند.

سناریوی واقع بینانه تر نتایج چالش برانگیزی دارد که تا سه ماهه اول سال 2022 بدست می آید. اگر در اوایل سال 2021 چندین واکسن نسبتاً موثر علیه COVID-19 استفاده شود ، این نوع بهبود بیشتر است. علاوه بر این ، به دلیل چالش های زنجیره تأمین و / یا عدم اعتماد به انسان ، میزان پذیرش واکسن کمتر است.

این امر باعث می شود روند مصرف کننده تقریباً ثابت بماند و باقی بماند. به همین دلیل ، خرده فروشان باید در استراتژی ها و اولویت های عملیاتی خود کاملاً تجدید نظر کنند.

گزارش طوفان خرده فروشی هفت اقدام اساسی را ارائه می دهد که خرده فروشان برای پیشروی در برابر سناریوها باید در نظر بگیرند:

1. برای پاسخ بهتر به تغییر نیازهای مصرف کننده ، دامنه و فرم را تراز کنید
2. انعطاف پذیری سازمانی را در یک بحران حفظ کرده و از داده ها برای تصمیم گیری سریعتر از رقابت استفاده کنید.
3- در پیشنهادهای ارزشمند خود به مشتریانی که باید مذاکره کنند ، وقت شناس باشید.
4- با وجود تغییر شرایط اقتصادی و همه گیر ، برای اطمینان از نقدینگی هزینه ها را سخت مدیریت کنید.
5. برای حفاظت از سلامتی مشتریان و کارمندان به تعریف مجدد تجربه فروشگاه ادامه دهید.
6. عرضه و سودآوری مدل تجارت الکترونیکی را بهبود ببخشید.
7. شبکه فروشگاهی آینده را ایجاد کنید ، با پشتیبانی از یک زنجیره تأمین انعطاف پذیر و پایدار.

“تغییرات در مصرف کنندگان و شرکت های تجاری بسیار شدید بوده است ، اما برای آماده سازی ، آنها باید فراتر از آنچه که قبلا به دست آورده اند ، تمرکز بر اقدامات طولانی مدت ، مانند تجدید نظر در محدوده خود برای تأمین نیازهای متغیر مصرف کنندگان ، تهاجمی مدیریت هزینه ها (و ایجاد ارزش متمایز ارائه شده توسط پس انداز) ، ادامه به تعریف مجدد تجربه در فروشگاه ، بهبود سودآوری تجارت الکترونیکی و ایجاد شبکه ای از فروشگاه های سازگار با واقعیت جدید ، پشتیبانی شده توسط یک زنجیره تأمین انعطاف پذیر و پایدار “، ساندرو اطمینان داد مارزو ، مدیر عامل و شریک و مسئول اقدامات مصرف کننده و تجاری در آمریکای لاتین اسپانیایی در BCG

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *