Sitp موقت در سال 2021 ، آنها امیدوارند که 3700 اتوبوس را از حمل و نقل عمومی بوگوتا برچینند | اقتصاد



اتوبوس های جمعی سنتی که در حالی که توسط سیستم حمل و نقل بوگوتا از بین می رفت به “موقت Sitp” تغییر نام دادند ، هفت سال پس از برچسب زدن به عنوان ، امروز نیز به کار خود ادامه می دهند.

(بخوانید: بوگوتا توافق نامه ای برای خرید ناوگان جدید اتوبوس های برقی امضا کرد)

Transmilenio اکنون در تلاش است تا قبل از 31 دسامبر 2021 ، 3700 اتوبوس موقت ، که هنوز مجاز به کار در 112 مسیر هستند ، متوقف شوند. آنها عمدتا برای اسقاط خواهند رفت ، زیرا آنها بیش از 20 سال سن دارند.

(بخوانید: از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید؟ بهترین زمان برای رفتن به TransMilenio)

در مصوبه 190 2015 ، شرکت های مربوط به طرح حمل و نقل عمومی جمعی قبلی مجاز به ادامه خدمات خود در سطح شهر و در نتیجه کمک به حل مشکلات موجود در سیستم ناشی از انحلال دو نفر از امتیاز دهندگان سیستم های Sitp ، Coobus و Egobus بودند.

در آن زمان ، 5128 وسیله نقلیه موقت ثبت شده اند ، به این معنی که تا به امروز 1428 وسیله نقلیه به گردش درآمده و تقریباً 72٪ اتوبوس های موقت هنوز برچیده نشده اند.

مدیرعامل Transmilenio فیلیپه توضیح داد: “عزیمت از Sitp موقت در اکثریت آن برای 31 دسامبر 2021 برنامه ریزی شده است. این تاریخ بسیار مهم می شود ، زیرا در سال های اخیر چندین دستگاه از این اتوبوس ها را ترک می کنند ، که آلاینده ترین سیستم حمل و نقل شهری هستند.” رامیرز

زمینه

از سال 2009 ، تلاش های منطقه برای ادغام حمل و نقل عمومی بوگوتا در یک سیستم یکپارچه آغاز شده است. به این معنا که در سال 2012 ، 9 امتیاز دهنده با قراردادهایی برای مدت 24 سال وارد کار شدند. با این حال ، دو نفر از امتیاز دهندگان ، Coobus و Egobus ، نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند و مجبور به انحلال شدند.

برای صرفه جویی در سیستم ، روندی آغاز می شود که در آن بانک ها نرخ بهره خود را کاهش می دهند ، اپراتورها متعهد می شوند که از رانت ها سرمایه گذاری کنند و مجدداً درباره بدهی های خود با بانک ها مذاکره کنند ، در حالی که منطقه شروع به تزریق 1.7 تریلیون دلار در طول 10 سال می کند.

دفتر نمایندگی دیگری ، ترانزیت ، که روند ساماندهی را در سال 2017 آغاز کرد ، متعاقباً انحلال خود را در سال 2019 اعلام کرد.

سرانجام ، در ماه مه سال 2019 ، دیگری امضا شد که اجازه تغییر شرایط سیستم را می دهد. و شروع به اتصال وسایل نقلیه جدید برای ارائه خدمات منطقه ای ، بدین ترتیب واگذاری واحدهای عملکردی برای Suba Centro ، Perdomo ، Fontibón و تقویت سیستم در Usme آغاز می شود.

“این اتوبوس ها توسط Euro VI یا فناوری الکتریکی جایگزین می شوند. این یک مرحله انتقالی است که ما به اجرای آن ادامه خواهیم داد ، همانطور که در سایت موقت Sitp نشان داده می شود ، پوشش همه شهروندان بوگوتا را تضمین می کنیم “، گفت مدیر Transmilenio.

در مورد پاکسازی مسیرها ، این روندی است که به تدریج در حال انجام است. بین سالهای 2015 و 2016 ، 135 مسیر به بهره برداری رسیده است ، به این معنی که در 5 سال گذشته 23 مسیر راه اندازی شده است. پس از امضای Otrosí ، در سال 2019 همان سال فقط یک مسیر موقت برچیده شد ، در حالی که در سال 2020 18 مسیر از این مدل حمل و نقل وجود داشت که کار آنها متوقف شد.

امسال تاکنون ، هشت مسیر از Sitp موقت برچیده شده است و از این پس Transmilenio در تلاش است تا 10 مسیر دیگر را از بقیه ژانویه تا فوریه خارج کند.

طبق گفته این شرکت ، مسیرهایی كه هم اكنون توسط طرح موقت 83 انجام می شود با اجرای واحدهای عملیاتی و طراحی عملیاتی به یك م componentلفه منطقه ای تبدیل می شوند.

به همین ترتیب ، با خروج وسایل نقلیه از سیستم موقت ، ترانسمیلنیو اتوبوس های جدیدی را برای ناوگان Sitp سفارش داده است و تا ژانویه 2021 ، 568 اتوبوس از بیش از 3000 اعلام شده ، قبلاً وارد شده بودند.

رانندگان

پس از خارج شدن از مصرف این وسایل نقلیه ، هم صاحبان وسایل نقلیه موقت Sitp و هم رانندگان خسارت دریافت می کنند. در مورد مالکان ، Transmilenio تصریح کرد که آنها توسط نمایندگی های مسئول پاسخگویی وسایل نقلیه خود محافظت می شوند و برای افرادی که به سیستم متصل نیستند ، آنها تحت پوشش منطقه قرار می گیرند ، با پرداخت مربوط به مدل و نوع کنار گذاشته شده وسیله نقلیه

از طرف رانندگان ، این شرکت نمایشگاه ها و دعوت نامه های کاری برگزار می کند که در آن به دنبال جلب رانندگان برای پیوستن و ادامه کار در سیستم است.

No Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *